65 / 100

Articol (publicat pe un blog oarecare) care a fost optimizat SEO pentru un anumit cuvant cheie. Acest tip de articol vizeaza ajungerea sa in prima pagina cu rezultate Google pentru acel cuvant cheie.
Articol (publicat pe un blog bine optimizat SEO) care contine anumite linkuri externe catre un anumit site.

Acest tip de articol se mai numeste articol cu link contextual.

Redesign site

In cele ce urmeaza ne vom referi doar la al doilea tip de articole SEO (articole cu link contextual). Scopul principal al acestor articole este sa transmita (prin intermediul linkului extern) o anumita autoritate siteului catre care face trimitere.

De asemenea, se mai spune despre aceste articole SEO cu link contextual ca transmit PR (PageRank). Aceste articole SEO (numite uneori si advertoriale SEO) sunt foarte utilizate de catre agentiile SEO in cadrul unei campanii de optimizare SEO pentru un anumit website.

Eficienta lor este foarte mare, un link provenit de pe un articol confera siteului mult mai multa autoritate decat un link obisnuit, obtinut de exemplu prin inscrierea in directoare web.

Insa pentru ca efectul optimizarii SEO sa fie cat mai mare, trebuie ca siteul de pe care obtinem link sa fie bine optimizat SEO. Un link obtinut de pe un blog neoptimizat pentru motoarele de cautare este mai putin eficient decat un link de pe un blog cu autoritate. Bineinteles ca articolele publicate pe siteuri de inalta autoritate au si un pret mai mare.

 1,006 total views,  3 views today